Convict conditioning START

Fegyencedzés… Sokaknak biztosan nem újdonság. Én a hétvégén találtam rá, és eldöntöttem, hogy elkezdem.

Hat alapgyakorlaton alapul amelyek mindegyike 10 gyakorlatból áll. Pontosabban 9+1 gyakorlatból. Van 9 amelyik “rávezet” a 10. “mester” gyakorlatra.

Minden gyakorlathoz tartozik egy cél ismétlésszám amit el kell érni kezdő, középhaladó és haladó szinten.

Van több edzésterv én a Jó Magaviselet mellett döntöttem. Azt is eldöntöttem, hogy minden gyakorlatot az alapokkal kezdek és jól tettem

Ez heti 3 nap edzés,  a többi pihenő. A kivitelezés tempója 2-1-2-0 vagy 2-1-2-1. Én a 2-1-2-0-t választottam. Beütök 1 nap futást is majd.

Mára a fekvőtámasz és a lábemelés volt kiszabva.

Fekvőtámasz falnál 3×50 (ez elvileg a haladó szint itt). Jövő héten még egyszer megcsinálom és továbblépek a fekvőtámasz második gyakorlatára.
Térd-felhúzás 2×20; 1×10. Na ez szívás volt. Itt lesz mit tenni. A közép-haladó szint 2×25, a haladó 3×40.  Ez nehéz volt, főképp, hogy figyeltem a tempóra.

Ennyi mára

Reklámok


Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s