Az elmúlt kb. 1 hét és a mai

Az elmúlt kb. 1 hét alatt 0 edzést produkáltam. Fájt a derekam, és semmi kedvem nem volt rontani a helyzeten.

Megérte pihenni, ma nagyon jól esett az edzés.

Futás 2,17 km, 14:36, 248 kalória
Térdelős fekvő 2-1-2-0 tempóban 2×15+1×10

Reklámok

Mai

A derekam még mindíg fáj. Vasárnap futottam, de lassan és keveset. 1,51 km 15 perc alatt.

Ma letoltam 3×10 térdelős fekvőt 2-1-2-0 tempóval. Jó volt. A derekammal nem vagyok képes a lábemelésre sajna. Talán a jövőhéten.
Guggolni akartam helyette, de az sem ment a derekam miatt. Bakker….

Pedig úgy terveztem, hogy a 2 hét szabi alatt belehúzok az edzésbe és nem pedig nyugdíjas klubot tartok. Na mind1.


Fegyenc baj

Bakker, de jó ezeknek a fegyenceknek. Pont mindenkinek a méretéhez megfelelnek a priccsek meg a mosdók 😀

Na nekem ez máshogyan van. Konkrétan eszköz bajban vagyok, de nagyon.

Ma 3×40 bicska guggolás volt. Nem kellene továbblépni tudom, de a gyertyaállásos lábleengedősdit unom nagyon és a derekam is fáj… Ezt egyébként ismételni kell majd, mert megizzasztott rendesen. Itt ez a haladó szint.

Valamikor azért majd beütöm azt is.

Ma még lett volna a második gyakorlat a húzódzkodásból, de nem tudom sehol megcsinálni. A harmadikhoz meg gyenge vagyok. 😦

Kezdhetek valamit össszetákolni, hogy továbbmehessek…


Eddig volt

Ami eddig volt.

Az utolsó poszt óta nem volt edzés. Volt helyette rosszullét meg miegymás.

A mai:

1 óra bemelegítő fűnyírózás után fekvőtámasz előre dőlve 3×40.

Ez haladó szint. Megvolt szépen. Tempó 2-1-2-0. Jó volt. Lesz egy ismétlés a jövőhéten.

Ennyi mára.

Ja a derekam fáj 🙂 – Majd elmúlik.


CC 2 kicsit variálva

Reggeli edzés:

bemelegítés:
2×20 rövid híd

munka:
Egyenes híd: 2×10+1×12
Aki ezt megcsinálja a leírás szerint helyesen, az kérem mondja meg hogyan kell!!!

Guggolás gyertyaállásban 2×30 (itt a gyertyaállást kell stabillá tenni, a lábamon semmilyen terhelés nincs…)


Izomláz

Eddig semmi 🙂


Hétfő – CC 1-es nap újra

Elmúlt az izomlázam, úgyhogy itt volt az ideje, hogy újra nekifussak az 1-es napnak.

2 gyakorlat.
1. Fekvőtámasz falnál 3×50. Sima volt, nem fájt semmi, minden ok. Tempo 2-1-2-1. Meglátom mi lesz az izomlázzal. Ettől teszem függővé, hogy megyek e tovább a 2. gyakorlatra.
2. Térd-felhúzás. Aztaaaa, a hasam nem csak zsíros, de gyenge is. 😀 Tartottam a tempót és most tényleg ráéreztem. Szabályos volt 2-1-2-0 tempóval. Ami a baj, hogy 3×12 lett. Betartottam a “ha nem megy szabályosan akkor állj meg” szabályt. Ez gyengébb mint az első nap. Itt azért megint kiderült, hogy van mit tenni. Hajrá! Hajrá!